המניות בירידה: נמשך חרם הצרכנים על חברת 'שטראוס'

אבי יעקב 1 Comment on המניות בירידה: נמשך חרם הצרכנים על חברת 'שטראוס'

לאחר ההודעה של חברת 'שטראוס' על הקפאת פרסומיה בערוץ החדשות 'עכשיו 14' – החרם שמוביל העיתונאי ינון מגל, הביא עד כה להפסדים נרחבים לחברה ומניותיה צנחו בבורסה בשיעור ניכר של 3.5 אחוז

חברות שטראוס. ארכיון צילום: David Cohen/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסערה והמחאה נגד חברת שטראוס: לאחר שחברת שטראוס החליטה להחרים את ערוץ החדשות 'עכשיו 14', ובעקבות המכתב החריף שיצא בעקבות כך, עליו חתמו עשרות רבנים בכירים מהציונות הדתית בדרישה להחרים את החברה. במוקד 'תמי 4', הנמצא בבעלות שטראוס, מורגשת בימים האחרונים עלייה דרמטית בכמות הבקשות לניתוקים, ובכמות הכניסות לאתר לבקשת הביטול, שאף גרמה לקריסת האתר, ומוקד שירות הלקוחות, כמה פעמים.

כל זאת נוסף למניה של החברה שירדה בארבעת הימים האחרונים, בשיעור של שלושה אחוזים וחצי. כתבינו צבי טסלר מציין, כי גם בשעה זאת מניית שטראוס נסחרת בירידות שערים. כמו כן מתיעודיים ברשתות החברתיות עולה, כי אזרחים רבים החליטו להפסיק לצרוך את מוצרי החברה הכוללים בין היתר, מותג סלטי אחלה, מוצרי חלב, ומוצרי חברת עלית.

המגיש הבכיר בערוץ 14 ינון מגל כתב ברשתות החברתיות: "שטראוס הכריזה מלחמה נגד ערוץ 14: עופרה שטראוס המיליארדרית האולטרה שמאלנית, שנהנית מהכסף של עם ישראל, הודיעה שתפסיק לפרסם בערוץ 14 בעקבות האמירה  של ארי שמאי, וזאת למרות ששמאי הורחק מהערוץ. זו מלחמה פוליטית. הם רוצים לחנוק את הערוץ. ולסתום לכם את הפה. תעשו עם זה מה שאתם מבינים, אני מפסיק לקנות אותם. והמיליארדים של עופרה לא מזיזים לי". בכך למעשה יזם מגל את החרם שממשיך להתרחב כבר מספר ימים וכאמור מביא להפסדים רבים לחברה.

בראיון לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' אמר מגל: "התבטאותו של שמאי הייתה לא מוצלחת, ומאחר שיש מאחוריו היסטוריה של התבטאויות בעיתיות הוא לא ישתתף יותר בפאנלים. מאחורי החברות הגדולות שעזבו, עומדים משרדי פרסום שמנסים לחסום את ערוץ 14, ללא קווים אדומים. פתחנו בקמפיין צרכנים ואני מבקש סולידאריות מאחיי החרדים".

ימים בודדים אחרי שהכריזו על הפסקת הפרסום של החברה בערוץ, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס שי באב"ד, פרסם מכתב פתוח בו הוא מאשים את ערוץ 14 "בהתבטאויות פוגעניות" וטוען כי הקפאת הפרסום בערוץ היא לא חרם מצד החברה. באב"ד מדגיש לאורך המכתב כי החברה משרתת את כלל החברה הישראלית, שמועסקים בה אנשים מכלל החברה הישראלית וכי שטראוס מתנהלת: "ללא כל הבחנה פוליטית".

הרב דוד פַנְדֶּל ראש ישיבת ההסדר אפיקי דעת בשדרות, ומבכירי הרבנים שחתמו על מכתב הרבנים החריף נגד החברה, קרא גם לציבור החרדי להצטרף לחרם ואמר: "זהו מאבק על חופש הדיבור, שעלול בהמשך אף לסתום את הקול השפוי של מסורת ישראל".

החרם גדל: עשרות רבנים הצטרפו לקריאה נגד 'שטראוס'

"פתאום המילקי של שטראוס מגעיל אותי" \\ ידידיה מאיר

ח"כ טלי גוטליב: "כל הכבוד לציבור שמצביע ברגליים נגד שטראוס"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לחוצפה שלהם, של אנשי שטראוס, ובכלל אנשי המחאה כביכול, אין גבול, לאחר חודשים של הסתה, ביזוי, נזקים, פתאום הם הקוזק הנגזל, במי פגע ערוך 14? באיזה מגזרים? בבריונים? בחוליגנים?